Müügitingimused

 

Veebipoe www.coocon.ee  (edaspidi Veebipood) omanik on Neuland Arenduse OÜ (11009889 ), asukohaga Narva mnt 5, Tallinn 10117,

tel 82004810, e-posti aadressiga epood@viacoocon.ee

Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Ostja) ja veebipoe www.coocon.ee vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Veebipoel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil  www.coocon.ee.

Kui ostja esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi. 

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid. 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo  

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. 

Veebipoe hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad Eestis kehtivat käibemaksu 20%.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.  

Tellimuse vormistamine  

Kauba tellimiseks tuleb valida:

Kauba kategooria ( näit. Kleidid ) ja klikkata valitud pildil, siis avanevad kõik selle kategooria all olevad tooted. 

Vali soovitud kleit ja klikka pildil, siis avanevad selle toote andmed.

Edasi valida nupuke : Värv ( selline nupuke on ühevärviliste toodete juures ) ja valida sellest jaotusest soovitud värv.

Kui seda nupukest ei ole, siis minna kohe Suuruse nupukese peale  ja valida soovitud suurus ning lisada soovitud toode ostukorvi. 

Kui Veebipoes on kehtiv sooduskampaania, siis tuleb ostukorvis enne maksmisele asumist lisada vastava kampaania sooduskupong ( näit. Kevad20) 

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. 

Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda:
Pangalinkidega:
-Eesti: SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
-Läti: SwedbankSEB, Citadele ja Luminor
-Leedu: SwedbankSEB ja Luminor
-Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Krediitkaarditega: Visa, MasterCard

Makse tegemine  toimub väljaspool Via Cooconi e-poe keskkonda Maksekeskus AS vahendusel. Via Cooconi e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.

Pärast toote eest tasumist vajutage palun pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.

Kasutades valikut "Pangaülekanne", võite tasuda mistahes pangast arve alusel.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.  

Kohaletoimetamine 

Kaupu saadetakse Euroopa Liidu Liikmesriikidesse.

Kohale toimetamine Eestis:Teie tooted toimetatakse kohale SmartPOSTi Hind 2.59€ja Omniva pakiautomaatidesse hind 2.95€
Tasuta kohaletoimetamine alates 100€ Ostust.

Kohale toimetamine Soomes: Teie tooted toimetatakse kohale SmartPOSTi pakiautomaatidesse. HIND 10€.

Kohale toimetamine Lätis: Teie tooted toimetatakse kohale Omniva pakiautomaatidesse. HIND 7.50€

Kohale toimetamine Leedus: Teie tooted toimetatakse kohale Omniva pakiautomaatidesse. HIND 8.50€

Kohale toimetamine Euroopa Liidu liikmes riikidesse: Toimetame kaubad tähitud saadetisena kõikidesse muudesse Euroopa riikidesse. Eestist saadame pakid välja Omnivaga, kes toimetab pakid sihtriigi postiasutusse. Saadetise hinnainfoks võta ühendust epood@viacoocon.ee

Peale müügilepingu jõustumist (Ostja arve tasumist) komplekteerib Coocon.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele Omniva’le või Itella SmartPostile.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7-14 kalendripäeva jooksul. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.  

Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Via Cooconi e-Poe määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

 

Taganemisõigus 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja samas seisukorras nagu ostjani jõudes. 

Toode peab olema kasutamata ehk toodet ei ole kantud, pestud, triigitud või tekitatud mingeid muid kahjustusi mida Tootel ei olnud ostjani jõudes.

Toote küljes on originaallipik (mille peal on Toodet puudutav info) nii nagu see jõudis ostjani. 

Kasutamisjälgedega tagastatavaid Tooteid Veebipood ei aktsepteeri ja need saadetakse tagasi ostjale. 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-post epood@viacoocon.ee aadressile 7 päeva jooksul (hiljemalt 14 päeva) jooksul kauba kättesaamisest. 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Klient saab Tellimuse tagastada Müüjale kuuluvasse Via Cooconi kauplusesse Foorum Keskuses. 

Toote tagastuseks kaupluses tuleb lisada täidetud taganemisavaldus.

Kaupluste klienditeenindajad edastavad Tagastuse veebipoodi, kus teostatakse Toote/Toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsess. Tagastus jõuab E-poodi 5 tööpäeva jooksul.

Tagastuse kättesaamise kohta saadab E-pood Kliendi e-postile kinnituse.

Kui olete tagastanud toote kauplusesse ja soovite valida kauplusest asendustoode või vahetada suurust, siis see on võimalik koheselt kuid sel juhul ei kehti enam asendus- või vahetatud tootele veebipoe tagastustingimused.

Kaupluses ei tagastata ostusummat.

Sammuti ei kuulu vahetussummasse tasutud postimaks.

Tagastamine kauplusesse on tasuta. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

Kauba kättetoimetamise tasu tagastamisele ei kuulu.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.  

Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e- kirja aadressile epood@viacoocon.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. 

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.  

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine  

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. 

Veebipood edastab vajalikud isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. 

Veebipood edastab vajalikud isikuandmeid maksete teostamiseks volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel www.viacoocon.ee  e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. 

 

Vastutus ja vääramatu jõud 

Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutusest endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmise või mittevastava täitmise eest. Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankrotihoiatus või hagi tagamine.  

Veebipoe igasugune vastutus on piiratud Toote maksumusega.

Vaidluste lahendamine  

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile  epood@viacoocon.ee  

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.